ollaaaa - Reisverslag uit Rothem, Nederland van Dominique Kreutz - WaarBenJij.nu ollaaaa - Reisverslag uit Rothem, Nederland van Dominique Kreutz - WaarBenJij.nu

ollaaaa

Blijf op de hoogte en volg Dominique

05 Mei 2014 | Nederland, Rothem

ollaaaaaa!

kon ta bai? (hoe gaat het). Hier gaat het heel erg goed!
De eerste week zijn we veel opstap geweest en hebben we nieuwe mensen leren kennen! Als je opstap gaat kom.je ook bijna altijd dezelfde mensen tegen want hier zijn niet veel opstapgaans gelegenheden! Het is altijd gezellig en komen meestal pas rond half 6 thuis, dan lekker slapen, opstaan en aan het zwembad liggen!

Hier lopen veel liguanen rond, deze zijn ook best groot. Een keer was er een liguaan bij het zwembad en hier lopen 3 hondjes rond.Deze vinden het natuurlijk leuk om achter zo een dier aan te rennen. De liguaan wers bang en begon hard weg te rennen, hij kwam op ons af! We zijn nog nooit zo geschrokken! Toen sprong hij gelukkig in het water en kwam de verhuurster hem eruit halen! Wat een enge dieren zijn het toch! brrrrr.....

Afgelopen maandag was onze eerste stagedag! Ik vond het best spannend ik wist niet wat ik ervan kon verwachten! We werden met open armem ontvangen en iedereen was even aardig! Mijn mentor had ik natuurlijk al leren kennen de vrijdaf vantevoren toen we met haar opstap waren gegaan! Ik heb een leuke mentor en ik denk dat ik een leuke en gezellige tijd hier ga beleven op stage. We hebben eerst een rondleiding gekregen en daarna mochten we naar onze klassen! Ik heb een leuke klas met kinderem uit aruba en Nederland! Ze waren enthousiast dat er een stagiaire bij hun in de klas kwam! Ik heb afgelopen week al een aantal lesjes gegeven en natuurlijk contacten gemaakt met de kinderen en ouders. De ouders zijn hier ook heel erg beleefd en komen zich meteen voorstellen!

Toen we woensdag naar stage wilde vertrekken zagen we dat we een lekke band hadden.We konden er niet mee rijden en toen heeft onze verhuurster ons naar school gebracht. Op school hebben we het autobedrijf opgebeld, die zeiden dat we de band zelf maar moesten vervangen en laten maken. Daar stonden we dan met 4 meiden die nog nooit een band hebben verwisselt maar het is ons gelukt! Wij hebben met veel zweten een andere band op de auto gezet! Wat waren we trots op ons zelf.

Donderdag had ik me weer iets gemaakt op stage..... Een kind was erg vervelend en toen zei ik nu stop je anders ga je de gang op! Maar hier in aruba zijn geen gangen! Als je de klas uitloopt sta je meteen buiten.

Komende week is er weer een nieuwe leerzame week met veel lessen geven!
Ik vind het een mooi land met veel verschil tussen arm en rijk!

Tot de volgende keer!
Ayooooo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dominique

Ik heb de keuze gekregen om stage te lopen in een ander land. Ik heb gekozen voor Aruba. Ik hoop dat ik veel nieuwe en mooie ervaringen zal opdoen in dit land.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 3827

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: