YEAHHHHHH We're going to ARUBAAAA - Reisverslag uit Rothem, Nederland van Dominique Kreutz - WaarBenJij.nu YEAHHHHHH We're going to ARUBAAAA - Reisverslag uit Rothem, Nederland van Dominique Kreutz - WaarBenJij.nu

YEAHHHHHH We're going to ARUBAAAA

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

09 April 2014 | Nederland, Rothem

Bon Nochi!!

JAAA ik ken al één woord Papiaments. Ik hoop dat vloeiend Papiaments spreek als ik terug kom....... ben er bang voor :$

Vorig jaar heb ik gekozen om stage te lopen in een ander land. Eerst wilde ik naar Curaçao, maar jammer genoeg was er niet genoeg plaats. Ik heb toen met 3 andere meiden gekozen om naar Aruba te gaan. Toch was het een moeilijke keuze, zou ik zolang zonder mijn familie en vrienden kunnen? Maar ik heb de knoop doorgehakt en heb gekozen om te gaan.

Vanaf vorig jaar hebben wij al veel geregeld; vliegtickets geboekt, appartement gekozen, papieren aangevraagd. Het leek altijd nog zo ver weg.....MAAR nu is het dan eindelijk zover!!!! Volgende week vertrekken wij naar ARUBAAAAAAAAAAA!

Maar voordat het zover is moet ik nog veel voor school afmaken en inleveren en natuurlijk niet te vergeten nog een laatste keer opstap met mijn lieve vriendinnetjes die altijd voor mij klaarstaan. Wat zal ik ze missen die tijd in Aruba. Afgelopen weekend heb ik afscheid genomen van mijn familie, dit voelde heel normaal en was niet verdrietig.

Volgende week neem ik ook afscheid van mijn lieve kleutertjes op BS Franciscus Bunde. Wat heb ik daar afgelopen maanden een super tijd beleefd en veel geleerd natuurlijk. Het zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van hen. Maar in Aruba zit ook een leuke groep 3 op mij te wachten.
Vorige week heb ik al contact gehad met mijn mentor. Ze was heel meelevend en enthousiast dat ik bij haar stage kom lopen. Dit was erg leuk om te zien en ook hoe welkom je bent.

Ik heb heel veel zin om volgende week naar Aruba te gaan voor 3 maanden. Ik ben natuurlijk bereikbaar via mijn gsm (whatsapp) ik heb gelukkig Wifi in het appartement. Ook heb ik skype voor degene die daar behoefte aan hebben (dominique.kreutz).

DAAAAAAAAAAAG lieve mensen!!! De volgende keer dat ik weer iets schrijf zal ik al in Aruba zitten, heerlijk aan het zwembad met een Cocktail!

AYO,
Dominique

  • 09 April 2014 - 21:50

    Henny:

    Succes meid. we zullen je missen bij avontuurlijk. Geniet er maar van.

  • 09 April 2014 - 23:31

    Heba:

    veel succes maak foto's van die landje een vriendin van mij komt daarvandaan en ze zegt dat het heel mooi is.
    en Papiaments is niet zo moeilijk als je de tijd neemt leer je hem ik begin nu ook te leren van die vriendin van mij.
    groetjes heba

  • 10 April 2014 - 09:14

    Nicole:

    Hebben goed afscheid genomen dinsdag!!! En jij gaat het helemaal fantastisch krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dominique

Ik heb de keuze gekregen om stage te lopen in een ander land. Ik heb gekozen voor Aruba. Ik hoop dat ik veel nieuwe en mooie ervaringen zal opdoen in dit land.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 3819

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 16 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: